loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست هویت در جمهوری اسلامی ایران (1368 - 1392)

ناشر پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی

نویسنده علیرضا زهیری

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 311

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79037 10003022
50,000 45,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر با هدف ارائه چارچوبی برای فهم تازه ای از شیوه زندگی سیاسی بر پایه هویت نگاشته شده است. سیاست هویت یا همان کنشهای سیاسی معطوف به هویت نگاشته شده است.

سیاست هویت یا همان کنشهای سیاسی معطوف به هویت نه تنها درک و تحلیل کنش نیروهای سیاسی ـ اجتماعی را بر پایه فهم آگاهانه هویت های ساخته شده در پی دارد، بلکه زمینه های کارآمد ساختن روندهای هویت سازی در جامعه ایرانی را فراهم می سازد.

نتیجه چنین امکانی کسب توانایی راهبردسازی برای افزایش ثبات سیاسی و انسجام و همنوایی ملی است.

اغلب کارزارهای سیاسی در ایران در سپهر گفتمان ها و هویتهای ناشی از آن رخ می دهد و در سایه سیاست هویت کنش های سیاسی معطوف به هویت تبیین می یابد، تجربه سیاسی در ایران عصر جمهوری اسلامی نشان می دهد گفتمان های سیاسی دولت ساز، دگرهای هویتی را به حاشیه رانده اند. کنشگران حاشیه ای نیز بر پایه هویت درون گفتمانشان به مواجهه با گفتمان مسلط دولت می پردازند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما