loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اشتغال زنان با تاکید بر آسیب ها و اولویت ها

3 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده علی احمدپناهی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 298

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79065 10003022
67,500 64,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

اشتغال و کار از مؤلفه هایی است که برای پیمودن مسیرهای تحوّل مادی، روانشناختی، معنوی، اجتماعی، بین المللی و اخلاقی نقشی بنیادی دارد.

زنان به عنوان نیمی از پیکره جامعه در گستره تاریخ دوشادوش مردان در فعالیت های مختلف سهیم بوده و در عرصه های تولیدی، فرهنگی، خانوادگی و تربیتی نقشی سترگ داشته اند. گرچه اصل کار و تلاش برای زنان همانند مردان مجاز است؛ اما به دلیل موقعیت خاص زنان در خانواده و اجتماع و به دلیل حفظ منزلت و کرامت آنان و به دلیل ویژگی های زیستی و روان شناختی آنان، باید اشتغال آنان همتراز با شرایط و ویژگی های آنان باشد.

بی توجهی به هنجارهای اسلامی و تربیتی - روان شناختی و ظرفیت های زنان در زمینه اشتغال، باعث می شود آسیب های مختلفی خانواده و پایداری و تعالی آن و ساحت های مختلف مرتبط با زنان را تهدید کند.

در این کتاب تلاش شده به ضوابط اشتغال زنان، فواید اشتغال زنان، آسیب های اشتغال زنان و راهبردهای مصونیت بخشی به زنان در حوزه اشتغال پرداخته شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما