loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

روش ها و شیوه های تدبر در قرآن

5 (1)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده حسین مرادی زنجانی

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 215

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79178 10003022
120,000 114,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تدبّر در قرآن به رغم ضرورت خاصی که دارد، خواسته یا ناخواسته، متروک و مغفول بوده و مورد کم توجّهی و حتی پرهیز ما قرار دارد. خلط میان تفسیر و تدبّر و عدم تفکیک میان آن دو، عامل مهمّی است که جریان تدبر را در میان ما راکد کرده است. کمبود و یا نبود روشها و شیوه های آسان و کاربردی برای تدبر در قرآن نیز عامل اساسی دیگری است که موجب شده است تدبر در قرآن به رغم تعریف و تمجیدی که از آن صورت می گیرد، عملاً در میان ما تحقّق نیابد.

این درسنامه در پی آن است که مفهوم تدبّر در قرآن و جایگاه مهم آن را از زبان آیات و احادیث، بازگوید و دو مقولۀ تفسیر و تدبّر را از همدیگر جدا سازد و تفاوتهای آن دو را بازگو شود و برخی از روشها و شیوه ها و قواعد تدبّر در قرآن را برای دانشجویان عزیز ترسیم نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما