loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سرباز سال های ابری: خاطرات شفاهی عبدالحسین بنادری

5 (1)

ناشر فاتحان

مصاحبه گر سید قاسم یاحسینی

راوی کتاب عبدالحسین بنادری

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 400

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

تدوین کتاب «سرباز سال های ابری» در قالب 13 فصل با عناوین «سال های خوش کودکی و نوجوانی»، «سال های تجربه»، «توفان انقلاب»، «در خدمت انقلاب»، «در جزیره مجنون»، «جنگ و دگر هیچ»، «آبادان در محاصره دشمن»، «چنگ در چنگ دشمن»، «شکست حصر آبادان»، «فتح الفتوح»، «سال های امتداد جنگ»، «لشکر انصار الحسین(ع)» و «پذیرش قطعنامه» صورت گرفته است. این اثر به صورت پرسش و پاسخ تدوین و از مصاحبه تا چاپ این کتاب حدود دو سال و نیم زمان صرف شده است.
عبدالحسین بنادری در عملیات های طریق القدس، ثامن الائمه، فتح المبین، بیت المقدس، رمضان، بدر، خیبر و والفجر8 شرکت داشته است. در انتهای کتاب «سرباز سال های ابری» عکس هایی از دوران حضور راوی در جبهه های جنگ آورده شده اند.
به گفته نویسنده این کتاب، آقای عبدالحسن بنادری، در طول مصاحبه ها، استوار و با صلابت تلخ و شیرین خاطرات زندگی اش را روایت کرده است. یکی دو بار صورتش قرمز شد و «نم اشکی» روی چشمانش نشست، اما بلافاصله بر خود مسلط شد. اجازه نداد احساساتی شود.
در انتهای کتاب، عکس هایی از دوران حضور راوی در جبهه های جنگ آورده شده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما