loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب جنسی و نهضت خودمهارگری در غرب

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79239 10003022
95,000 90,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

آزادی جنسی دهه های 1960 تا 1980 در غرب که از آن به انقلاب جنسی یاد می شود، یک جنبش اجتماعی بود که هنجارهای جنسی گذشته را به چالش کشید. روابط جنسی خارج از چارچوب ازدواج، همجنس گرایی و پورنوگرافی گسترش یافت و بسیاری از رفتارهای جنسی که تا پیش از آن مذموم شمرده می شد، مقبولیت عمومی و قانونی پیدا کرد. با گسترش روزافزون عوارض روابط آزاد، برنامه جدیدی با عنوان خودمهارگری مطرح شد که خویشتن داری جنسی تا زمان ازدواج (AUM) را تنها روش پیشگیری 100 درصد بی خطر و مطمئن معرفی می نمود. این برنامه در ایالات متحده، با استقبال گسترده ای رو به رو شد. بیش از 90 درصد از والدین خواهان آموزش نوجوانان، جهت امتناع از روابط جنسی، دست کم تا پایان دبیرستان شدند. 90 درصد از نوجوانان هم تمایل خود را جهت شرکت در دوره های آموزشی برای خودمهارگری جنسی، حداقل تا پایان دبیرستان نشان دادند. این مسئله زمینه شکل گیری نهضت خودمهارگری جنسی را فراهم آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما