loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

طریقت نویسنده

زندگی، مهارت، هنر

ناشر آن سو

نویسنده جویس کارول اوتس

مترجم زهرا داورزنی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 180

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

جویس کارول اوتس نویسنده و شاعر معاصر آمریکایی در این اثر از تجربه هایش گفته است؛ تجربه هایی که به گمان وی برای علاقه مندان این حرفه آموزنده است و راه های تاریک و گنگ را برایشان روشن می کند. تجربه های شخصی و تجربه های آزموده شده؛ همان راهی که خودش طی کرده تا به اینجا رسیده است. مسلماً راه او راه اوست و دیگران نیز ناگزیرند راه خود را پیدا کنند. اما فارغ از ابعاد شخصی این تجربه ها، راه های مختلف از جنبه هایی به یکدیگر شبیه اند، همان طور که انسان ها گاه به هم شبیه اند. پس داشتن این تجربه ها برای کسی که به حرفه نویسندگی علاقه دارد گنجی به شمار می رود. به خصوص که با قلم نافذ، شیرین و روان نویسنده ای خوش ذوق نوشته شده باشد و به خصوص که همان خیال انگیزی شعرها و داستان هایش را داشته باشد.

این اثر مجموعه ای از مقالات نویسنده است که برخی را در مجلات مختلف منتشر کرده است و قرار گرفتن آن ها در کنار یکدیگر با افزودن بخش هایی دیگر منعکس کننده تجربه های او برای نویسندگان جوانی است که تازه گام در این راه نهاده اند. لحنی آموزگارانه دارد و صادقانه اندوخته عمری تلاش در راه نوشتن را به دوست داران تقدیم کرده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما