loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

والله متم نوره - جلد چهارم

مجموعه مقالات سومین همایش بین المللی طریق الحسین (ع)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده سید مجید امامی | محمد خادمی شیرازی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 296

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79308 10003022
35,000 31,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

توجه به ظرفیت اربعین از زاویه «تام شدن نور»، «حرکت در راستای تحقق وعده خداوند»، «آیه در شب و روز عالم»، «تحول قلوب»، «اصلاح صفات و تربیت جمعی زائرین»، «تالیف قلوب و اتحاد»، «ترسیم و تصویر مفاهیم مرتفع»، «دین مطلوب الهی»، «امت سازی»، نگاه از زاویه «حرکت به سوی تمدن الهی» و … کلان نگرش هایی است که خدای متعال اینک با ظرفیت عظیم و عملی اربعین پیش روی بشر قرار داده است.
این سفره عظیم منتی است الهی! گویی پاسخی است از جانب خدای متعال به عطش و نیاز فرهنگی جامعه توحیدی که بهره از آن مسیر تاریخ بشریت را تغییر داده، موازنه قدرت در عالم را به گونه ای شگرف متاثر ساخته و جبهه حق را با دمیدن نفحه ای آسمانی حیاتی تازه می بخشد تا عبور از «پیچ تاریخی» سهل گردد و حرکت به سوی سرزمین مطلوب ظهور حضرت حجت (عج) هموارتر.
ناظر به ضرورت مطالعات اربعین، به عنوان مطالعات بینا رشته ای نوظهور در علوم انسانی اسلامی که تقاطع ظریفی از کلام، علوم و معارف قرآن و حدیث، جامعه شناسی، سیاستگذاری، علوم سیاسی، مردم شناسی، انسان شناسی، نشانه شناسی ، اقتصاد ، امنیت، رسانه، جهانگردی و … می باشد، پژوهشکده «مهدویت و آینده اندیشی» مسجد مقدس جمکران اقدام به برگزاری همایش بین المللی لقاء الحسین (ع) نموده است.
کتاب سه جلدی «والله متم نوره» حاصل این همایش و نشست ها و مقالات و یادداشت ها و مصاحبه های مربوط با آن در سال 1394 است که با مشارکت بیش از 50 نفر از نخبگان حوزوی و دانشگاهی کشور تبدیل به اثری منحصر به فرد در حوزه مطالعات اربعین گشت و در ادامه طی همایش های سال 95 و 96 به جلد پنجم رسیده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما