loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مقدمات جامعه شناسی

ناشر نشر نی

نویسنده آنتونی گیدنز | فیلیپ ساتن

مترجم هوشنگ نایبی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 411

هم اکنون غیرقابل سفارش!

معرفی کتاب

انسان در دنیای امروز احساس آزادی می کند و احساس هیجان و سردرگمی و حتی تناقضی تمام عیار. دوستی ها و ارتباط ها به یمن نوآوری های بی شمار در رسانه های جدید و اینترنت و دنیای آنلاین نسبت به گذشته از بسیاری جهات ساده تر شده است ولی، در عین حال، جرائم خشونت آمیز و تروریسم و جنگ و نابرابری اجتماعی دیرپا را شاهدیم. تکنولوژی با سرعت فزاینده ای پیش می رود و فرصت ها و امکانات جدیدی پدید می آورد، اما از سوی دیگر، نگرانی نسبت به اثر ویرانگر حیات مدرن بر محیط طبیعی و گرم شدن زمین و فرسایش محیط زیست هم دامن می گسترد. زندگی اکثر مردم کشورهای نسبتاً ثروتمند از لحاظ مادی بهتر از گذشته است ولی در نقاط دیگر جهان میلیون ها انسان در فقر به سر می برند و کودکان از گرسنگی و فقدان آب سالم و امکانات اولیه زندگی جان می سپارند.
جامعه شناسی مطالعه علمی حیات انسان و گروه های اجتماعی و کل جوامع و تلاشی است برای درک و شناخت این تحولات و واکنش انسان به این تحولات. جامعه شناسی به ما نشان می دهد این دنیا چگونه پا گرفته و چرا اوضاع زندگی ما از زندگی نیاکان و گذشتگان مان سخت متفاوت است. جامعه شناسی علمی است که نقشی بنیادی در حیات فکری مدرن دارد و به ما کمک می کند دنیا را به دنیای بهتری تبدیل کنیم.
مقدمات جامعه شناسی شامل 9 فصل از کتاب جامعه شناسی گیدنز (ویراست هفتم) برای درس «مبانی جامعه شناسی» در دوره کارشناسی عموم رشته های دانشگاهی است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما