loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تکنیک های تصویربرداری

ناشر ساقی

نویسنده جرالد میلرسون

مترجم محمد گذرآبادی

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 262

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

این کتاب ترجمه ای است از Video camera techniques ، 1994. موضوع اصلی این کتاب فیلم برداری است. از جرالد میلرسون، کتاب های فن برنامه سازی تلویزیونی (سروش)، فرهنگ جامع تولید برنامه های تلویزیونی (مارلیک)، تولید و کارگردانی در تلویزیون (سمت)، نیز در بازار کتاب موجود می باشد.

"تکنیک های تصویر برداری" راهنمایی مقدماتی و کاربردی است که با سبکی ساده و قابل فهم و به شیوه ای گام به گام به خواننده کمک میکند تا کار با دوربین را فرا بگیرد و در کوتاه ترین زمان مهارت های خلاقانه خود را عملی کند. جرالد میلرسون در این کتاب به طور مجمل و گویا تمامی جنبه های تصویر برداری را مرور میکند.

او این کتاب را برای گستره وسیعی از مخاطبان نوشته است؛ از صاحبان دوربین های خانگی و افرادی که تازه وارد عرصه فیلمسازی شده اند تا دانش جویانی که سودای فیلم سازی را در حد استاندارد های حرفه ای در سر می پروراند. آشنایی با دوربین و تنظیمات آن سبک های تصویربرداری، اصول ترکیب بندی انواع نما، تولید استودیویی انواع فیلترها و جلوه های ویژه، رفع مشکلات در حین کار، نقش پردازی و صدا برداری و نحوه مراقبت از دوربین از بخش های این کتاب است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما