loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انجیل نادرشاهی: مشتمل بر اناجیل اربعه متی، مرقس، لوقا و یوحنا

5 (1)

ناشر نشر علم

مترجم میرزا مهدی خان استرآبادی

تحقیق و تنظیم کتاب رسول جعفریان

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 288

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79432 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
225,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

نادرشاه افشار با همه مشغله سیاسی و نظامی خود نه تنها اندیشه هایی برای نزدیکی مذهب اسلامی داشت، بلکه تلاش کرد تا ترجمه روان و کاملی از تمامی کتب مقدس فراهم آورد. به علاوه وی به خوبی از قدرت اروپای مسیحی و رفت و آمد فراوان مسیونرها به نقاط مختلف جهان اسلام آگاه بود. او طبعا، چه از روی کنجکاوی و چه بر اساس مصلحت اندیشی، تمایل داشت متنی منقح و کامل از کتاب مقدس در اختیار داشته باشد، در ضمن به دلیل درگیر شدن با بحث شیعه و سنی علاقمند بود بداند آیا در کتاب مقدس اشاراتی وجود دارد که نشان دهد حق با شیعیان است یا نه. او به هر انگیزه ای بود در اندیشه ترجمه انجیل افتاد.

کتاب حاضر به تصحیح «انجیل نادرشاهی» با ترجمه «میرزا مهدی خان استرآبادی» بر اساس این سه نسخه اختصاص یافته است: نسخه کاخ گلستان؛ نسخه کتابخانه ملی فرانسه؛ و نسخه واتیکان.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما