loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حرف های یواشکی

مهارت های تربیت جنسی فرزندان در خانواده

5 (1)

ناشر مهرستان

نویسنده رضا مهکام | لیلا عبادی موید

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 136

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79437 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب "حرف های یواشکی" در مورد آموزش مهارت های تربیت جنسی فرزندان با رویکرد روانشناسی اسلامی نوشته شده است. این کتاب برای والدین و مربیان تربیتی جهت آموزش تربیت جنسی با رویکردی اسلامی و روان شناختی طراحی شده است. مطالب کتاب کاملا بر اساس فرهنگ اسلامی و بومی کشور عزیزمان ایران طراحی شده است.

کتاب حرفهای یواشکی در سه بخش به عنوان های ؛ درآمدی بر تربیت جنسی، زمینه ها و عوامل موثر در تربیت جنسی، راهکارهای تربیت جنسی و در شش فصل با عنوان های زیر جمع آوری شده است:

زمینه ها و عوامل موثر در تربیت جنسی
عوامل خانوادگی
عوامل اجتماعی محیطی
مدیریت روابط
مراقبت از فرزند
آموزش و مهارت افزایی

ما پدر مادرها گاهی فراموشکاریم! یادمان رفته وقتی کنجکاوی های زیادی داشتیم یا وقتی قدم به دنیای بلوغ گذاشتیم و دست و پایمان را گم کرده بودیم، دنبال محرم اسراری بودیم تا بتوانیم حرف های مگو را با او در میان بگذاریم. انگار فقط این کنجکاوی ها و پرسش ها برای ما آفریده شده بود و بس.

به محض دیدن رفتارهای شبه جنسی یا شنیدن سوالات جنسی توسط بچه ها، دست و پای خود را گم می کنیم. از پیامدهای تربیت و آموزش جنسی میترسیم و از اینکه پا پیش بگذاریم و در زمینه این نوع تربیت و آموزش پیش قدم شویم، واهمه داریم. پس بیشترمان عطای آنرا به لقایش میبخشیم و خود را به دنده بی خیالی میزنیم.

اما واقعیت را نمی توان برای همیشه پنهان کرد. کودک و نوجوان است و اضافه کنید که این نسل با نسل ما خیلی فرق دارند و گاهی نمیدانیم با آن ها چکار کنیم. او در کارزار با کنجکاوی ها و غریزه جنسی، تنها و بی کس است و برای آنچه پدر و مادر ناآگاه از او دریغ کرده اند، دست نیاز به هر کس و ناکسی دراز میکند که شاید منجر به آسیب های جبران ناپذیری شود.

پدر و مادران عزیز باید مراقب حرف های یواشکی فرزندانتان باشید. یک دنیا حرف و سوال و دغدغه های جنسی که قرار نیست حرف های یواشکی باقی بماند، پس تا دیر نشده لطفا سریع و درست اقدام کنید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

راضیه بیگی

کتابی فوق العاده عالی در زمینه تربیت جنسی

21 مهر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما