loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

خاطرات محمدجواد آسایش

ناشر مرکز اسناد انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب حسین کاوشی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 423

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79459 10003022
47,000 44,650 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب خاطرات محمدجواد آسایش به همت حسین کاوشی سیدآبادی از انتشارات مرکز اسناد اسلامی منتشر شده است.

دکتر محمدجواد آسایش در سال 1334 در زارچِ استان یزد متولد شد. در ایام تحصیل با دکتر سید رضا پاک نژاد آشنا شد. سال 1353 وارد دانشگاه شد و از بانیان انجمن اسلامی دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران بود. در همان زمان به تکثیر اطلاعیه های حضرت امام(ره) و نوارهای آیت الله خامنه ای و دیگر سخنوران انقلابی و مذهبی پرداخت. در سال 1356 به دلیل فعالیت های سیاسی دانشجویی اخراج گردید و سپس در یزد به سبب چاپ و تکثیر اعلامیه و عکس امام خمینی به ساواک احضار شد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی مدت کوتاهی در جهاد سازندگی یزد فعالیت داشت و سپس به واحد اطلاعات سپاه پیوست و از آنجا به وزارت امور خارجه رفت و در مسئولیت هایی نظیر سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای یوگسلاوی، شیلی، عمان و قطر به خدمت مشغول بوده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما