loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

تحلیلی از ابعاد شخصیت امام خمینی (ره): ترجمه بخش هایی از کتاب ثورة الفقیه و دولته قرئات فی عالمیة مدرسة الامام خمینی (ره)

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی(ره)

سال نشر : 1386

تعداد صفحات : 113

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7946 10003022
24,000 21,600 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در طول تاریخ بشریت، شخصیت هایی پا به عرصه ی وجود نهاده اند که فراتر از تاریخ پیش رفته و تاریخ ساز شده اند. این افراد به طور کلی به دو دسته مثبت یا منفی تقسیم می شوند؛ زیرا تنها شناخته شدن مطرح نیست، بلکه تأثیر مثبت یا منفی داشتن نیز مهم است. بی شک، یکی از شخصیت های بنام جهان معاصر، امام خمینی (ره) است که پس از حرکتی بزرگ همراه ملتی بزرگ، در مدتی کوتاه در سراسر جهان شناخته شد. اندیشمندان و فرهیختگان بسیاری در دنیا درباره ی ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) اظهار نظر کرده اند. کتاب حاضر ترجمه ی بخش هایی از کتاب "ثوره الفقیه و دولته ـ قراءات فی عالمیه مدرسه الامام الخمینی "(قدس سره)" است. نگارنده در کتاب سخنان بسیاری را از شخصیت های جهان اسلام درباره ی امام خمینی (ره) بیان می نماید. شخصیت های معرفی شده در کتاب عبارت اند از: آیت الله شیخ محمد مهدی شمس الدین، دکتر فتحی یکن، علامه شیخ حسین کورانی، و آیت الله سید محمدحسین فضل الله.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما