loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

عرفان های کاذب: راه های نفوذ و راهکارهای مقابله

5 (1)

ناشر دفتر نشر معارف

نویسنده حمزه شریفی دوست

سال نشر : 1392

تعداد صفحات : 256

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79468 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این کتاب در دو بخش اصلی و یک بخش مدخل به چاپ رسیده است، که یک بخش آن مربوط به عرفان های کاذب و اینکه این فرقه ها و مروجان آنها از چه طرق و ابزارهایی استفاده کردند تا بتوانند به جامعه ایران نفوذ کنند، اختصاص دارد.
در بخش دوم کتاب به اینکه یک نیروی موثر فرهنگی و فردی برای مبارزه با عرفان های کاذب نه از جهت امنیتی بلکه از جهت فکری و بینشی چه کارهایی را باید انجام دهد و نقد عرفان های کاذب چه روش ها و اصولی دارد، پرداخته شده است.
در بخش دوم کتاب روش ها و اصول نقد با مثال های عینی مولف نیز بیان شده است.

بخشی هم به عنوان مقدمه در کتاب آورده شده، عرفان های کاذب در یک مقاله معرفی شده که عرفان های کاذب چند جریان در کشور هستند، که به ۳۰ جریان اشاره شده است و در بخش دوم ابزارهای نفوذ و در بخش سوم راهکارهای مقابله با این عرفان ها بیان می شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما