loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کلاس اخلاق: مجموعه گفتارهای اخلاقی از عالم ربانی حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)

مجموعه اخلاق

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده محمدحسین فرمانی

سال نشر : 1400

تعداد صفحات : 360

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79532 10003022
195,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب کلاس اخلاق، مجموعه ای از نکات اخلاقی را از بیانات حضرت آیت الله مجتهدی (ره) فراهم کرده است. خواننده در این کتاب با مهم‌ترین درس‌های اخلاق روبه رو می‌شود. درس‌هایی که به خواننده یاد می‌دهند چطور می‌توان در دنیای امروز اخلاقی زندگی کرد و در سایه‌ی دین مبین اسلام بود. کتاب کلاس اخلاق: مجموعه گفتارهای اخلاقی از عالم ربانی حضرت آیت الله مجتهدی تهرانی (ره)، نوشته محمدحسین فرمانی است و در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است.

بعضی میگویند: «چرا ما باید نماز و قرآن را عربی بخوانیم. ما فارس هستیم.» خب این‌ها از لحاظ فکری مریض هستند. چون همین شخص تابه‌حال نشده که به دکتر بگوید: «چرا این نسخه را انگلیسی می‌نویسید. ما که فارس هستیم. پس نسخه را فارسی بنویس!»

اما پای دین و خدا که وسط می‌آید می‌گوید: «چرا من نماز را باید عربی بخوانم یا چرا قرآن و دعاها به زبان عربی است.» استاد ما آیت‌الله حاج شیخ علی‌اکبر برهان می‌فرمودند: «شیعه‌ای در سال‌های خیلی قبل در بیمارستان شوروی بستری بود. دکتر می‌آید و می‌بیند این مریض قرآن می‌خواند. دکتر به او می‌گوید: «این قرآن عربی است و تو که نمی‌فهمی. پس چرا می‌خوانی؟»

این مریض در جواب می‌گوید: «آقای دکتر! نسخه‌هایی که شما به ما می‌دهی هم ما نمی‌دانیم چیست. اما با این حال آن نسخه را می‌گیریم و می‌بریم. داروخانه آن را می‌خواند و به ما دارو می‌دهد. ما هم می‌خوریم.» دین هم به ما دستور داده قرآن بخوانیم که برای مریضی‌های روحی، خوب است. ما هم می‌خوانیم. لذا اگر کسی این اشکال را گرفت، شما هم این جواب را به او بدهید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما