loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب ایران

ناشر سروش

گردآورنده کتاب حسن حبیبی

سال نشر : 1380

تعداد صفحات : 660

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79584 10003022
1,000,000 900,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"کتاب ایران" مجموعه ای است تصویری و نفیس از تمام آنچه در ایران زمین به چشم می خورد. از طبیعت و فرهنگ و هنر تا سیاست و دفاع مقدس و مردم، همه در این کتاب حضور دارند. در یکتایی کتاب همین بس که برگزیدۀ بخش ایران در نخستین جشنوارۀ کتب نفیس برگزار شده در سال 1389 از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است. این کتاب دارای دو دفترچۀ شرح تصاویر به زبان فارسی و انگلیسی است که کار را برای مراجعه کننده آسان می کند. همچنین اشعار بسیار زیبایی از شاعران ایران با خطاطی ممتاز استادان بزرگ خوشنویسی در این کتاب آمده است. در مجموع، این اثر در نفاست و زیبایی کم نظیر و در میان آثاری که به معرفی فرهنگ و تمدن ایران پرداخته اند در صدر است.

مؤلفان هیئتی متشکّل از افراد زیرند: جواد اژه ای، حسن حبیبی، مهدی حجّت، کیومرث صابری فومنی، مهدی فیروزان و بهروز ماکویی؛ مدیر اجرایی طرح مهدی فیروزان و ویراستاران کتاب احمد سمیعی (گیلانی) و موسی اسوار هستند.
خواندن و دیدن این اثر جز دادن اطلاعات سودمند، برای هر ایرانی وطن دوست، غرورآفرین است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما