loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ماجراجویان بزرگ: سفرهای باورنکردنی 20 جهانگرد شگفت انگیز

ناشر نشر اطراف | ادامه

نویسنده الستر هامفریز

مترجم لیدا هادی

تصویرگر کوین وارد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 94

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79654 10003022
105,000 99,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

"ماجراجویان بزرگ" سفرهای شگفت انگیز بیست ماجراجو را شامل می شود. بیست ماجراجویی که سفرهای شگفت انگیز و باورنکردنی ای را تجربه کرده اند و تبدیل به افراد الهام بخش الستر هامفریز برای سفر به دور دنیا شده اند. در کتاب "ماجراجویان بزرگ" روایت زندگی تعدادی از تأثیرگذارترین، عجیب ترین و الهام بخش ترین جهانگردهایی را می خوانید که تا به حال وجود داشته اند؛ اولین افرادی که با فضاپیما به ماه سفر کرده اند، با ژرف پیما به اعماق اقیانوس رسیده اند، با هواپیمای تک نفره بر روی اقیانوس اطلس پرواز کرده اند، با ویلچر دنیا را گشته اند و کسانی که ناممکن ها را ممکن کرده اند. هامفریز در این کتاب تلاش کرده تا با آوردن مثال های فراوان ثابت کند ماجراجویان بزرگ هم افرادی معمولی هستند، تنها تفاوت آن ها با دیگر انسان ها در این است که حاضر شده اند خطرات را بپذیرند، در مقابل سختی ها تاب بیاورند و نگذارند هیچ مانعی، حتی زندانی بودن، جلوی سفر شگفت انگیزشان را بگیرد.

ماجراجویانی که الستر هامفریز سرگذشت شان را در این کتاب نوشته، به هیچ عنوان به جنسیت، ملیت، دین، رنگ پوست یا حتی دوره تاریخی ای محدود نشده اند؛ از سفرهای اعجاب انگیز ابن بطوطه قرن چهاردهمی گرفته تا امیلیا اِرهارت و ثور هِیِردال، هامفریز درباره سفرهای همه شان نوشته است. بعضی از قهرمان های او که اسم شان در این کتاب آمده در گرم ترین بیابان های کره زمین به دنبال ماجراجویی رفته اند و بعضی هایشان در قله سردترین رشته کوه دنیا دنبال ماجراجویی بوده اند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما