loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

کتاب همراه بازاریابان دیجیتال

وقتی همه «قصه گو» شده اند چطور قصه گوی متفاوتی باشیم؟

ناشر نشر اطراف

نویسنده برایان سولیس

مترجم سعید قدوسی نژاد

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 72

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

می دانستید بیش از نیم میلیون نفر در سایت لینکدین «قصه گویی» را جزو مهارت هایشان آورده اند؟ این روزها همه از قصه گویی دم می زنند اما این ادعا کمتر به ایده ای اجرایی منتهی می شود.
«کتاب همراه بازاریابان دیجیتال» با اشاره به اشتباه های رایج بازاریاب ها در تولید محتوا، به شما کمک می کند خودتان و کسب و کارتان را بازبینی کنید و با کمک قصه گویی تغییراتی اساسی و سازنده در نحوه ارائه خودتان و حرفه تان ایجاد کنید.
این کتاب، با عنوان اصلی Once Upon a Digital Time ، بخشی از پروژه آموزش بازاریابی سایت لینکدین است و نکته ها و پیشنهادهای مفیدی برای بازاریابان دیجیتال و تولیدکنندگان محتوا ارائه می دهد.
نشر اطراف در ادامه مجموعه «روایت در کسب و کار» و با نیازسنجی از فعالان حوزه بازاریابی تصمیم گرفت کتاب پیش رو را به علاقه مندان تقدیم کند.

مجموعه «جمع و جور» که کتاب همراه بازاریابان دیجیتال جلد اول آن است، مباحثی کابردی و به روز را به صورت مختصر و مفید در اختیار مخاطب قرار می دهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما