loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

یادواره تراز

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمد صادقی سیروئی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 480

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79681 10003022
145,000 130,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

بیانات و دیدگاه های مقام معظم رهبری در خصوص جهاد و فرهنگ جهادی و ابعاد آن

بیش از 700 فراز از دیدگاه های حضرت آقا به صورت های مختلف در خصوص فرهنگ جهادی و زنده نگه داشتن یاد شهدا و ابعاد آن گردآوری شده است و مجموعه این فرازها در هشت فصل طبقه بندی شده است.

چیستی یادواره، ضرورت برگزاری، اهمیت برگزاری، اهداف برگزاری، آثار یادواره ها، سلول های بنیادین یادواره، ارکان یادواره ها و آسیب ها، مهم ترین ابعادی هستند که مورد توجه معظم له قرار گرفته است.

یادواره تراز؛ به همت واحد پژوهش های شبکه جهانی ملی وارثون (فعالان مردمی عرصه جهاد و شهادت) به رشته تحریر درآمده است.

نطق شهدا بعد از شهید شدن باز میشود، با مردم حرف میزنند- بِالَّذِینَ لَمْ یَلْحَقُوا بِهِمْ- با ماها دارند میگویند؛ باید ما گوشمان سنگین نباشد تا بشنویم این صدا را. کاری که شماها میکنید، خانواده معظم شهدا میکنند یا بزرگداشت سرداران در شهرهای مختلف- مثل قزوین، بیرجند و جاهای دیگر- انجام میدهند، این است که این صدا را به گوش سنگین ماها برسانید؛ مهم این است که ما بشنویم این صدا را. و خدای متعال در این صدا هم اثر گذاشته؛ واقعا اثر گذاشته؛ جوری شده است که وقتی از شهیدی یک چیزی نقل میشود، یک حرف دقیق و متینی نقل میشود، اثر میگذارد بر روی دلها، دلها را منقلب میکند.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار دست اندرکاران کنگره بزرگداشت شهدای استان قزوین 1397/08/14
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما