loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آرام جان: شهید محمدحسین حدادیان به روایت مادر

5 (1)

ناشر شهید کاظمی

نویسنده محمدعلی جعفری

سال نشر : 1402

تعداد صفحات : 160

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79682 10003022
100,000 90,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب آرام جان: شهید محمدحسین حدادیان به روایت مادر، نوشته محمدعلی جعفری است و در انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است. در این کتاب داستان زندگی شهید حریم امنیت محمد حسین حدادیان به روایت مادر نگاشته شده است.

محمد حسین متولد 1374 و دانشجوی علوم سیاسی، بسیجی مخلص و پیرو خط ولایت و رهبری به طوری که به نقل از پدر بزرگوارش جز خط رهبری را قبول نداشت و در مسجد به مردم خدمت می کرد. خیابان پاسداران، توحش گرانی موسوم به دراویش و ایجاد ناامنی و به شهادت رساندن سه تن از نیروهای انتظامی، محمد حسین داوطلبانه برای مقابله با اشرار رفت که او را ابتدا به وسیله اسلحه شکاری مجروح و سپس توسط یک اتومبیل زیر گرفته شد و به فیض شهادت نائل آمد.

از دیگر آثار محمدعلی جعفری نویسنده این کتاب میتوان به کتاب های "سربلند"، "عروسی لاکچری" و ... اشاره کرد.

انگار زخم پای محمدحسین ذره ذره روحم را می خورد. نمی توانستم دور خانه راه بروم. زبانم در دهانم شده بود مثل یک تکه چوب خشک. دو تا توت خشک گذاشتم در دهانم. تا توت نم پس داد و مزه اش رفت زیر زبانم، هری دلم ریخت. مزه شیرینی توت. بی هوا رفتم در قعر چاه خاطرات روز شهادت آقا مهدی
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما