loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ادعیه و اعمال ماه مبارک رجب به انضمام دعای ام داوود

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79713 10003022
18,000 17,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ماه رجب ماهی است که رحمت بی اندازه الهی بیش از پیش بر بندگان نازل شده است. اهمیت ماه رجب به اندازه ای است که خداوند لیله الرغائب را در این ماه قرار داده است، از این رو به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) برای استفاده بیشتر مردم از این ماه با برکت و اعمال و فضیلت های آن، کتاب «ادعیه و اعمال ماه رجب» به انضمام دعای ام داوود برگرفته از کتاب مفاتیح الجنان شیخ عباس قمی را چاپ و منتشر کرده است.

این اثر در 3 فصل، فضیلت ماه رجب، ایام البیض، سابقه و قدمت ایام البیض، اعمال ام داوود، زیارت امام حسین (ع) و به جا آوردن نماز حضرت علی (ع)، اهمیت اعتکاف، روز شمار مهم ترین مناسبت های ماه رجب، آداب و اعمال مشترک ماه رجب با ماه های دیگر و آداب و اعمال مخصوص ماه مبارک رجب را بیان می کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما