loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قطره ای از باران منا

ناشر به نشر (انتشارات آستان قدس رضوی)

نویسنده محمود ابراهیمی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 400

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79724 10003022
50,000 47,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این اثر به نویسندگی «محمود ابراهیمی» در 5 فصل نگاشته شده است.

این کتاب بیان تجربه های فردی از دریافت های معنوی، اجتماعی و سیاسی سفر عقلانی _ شهودی حج به قلمی روان، ساده و ارتباطی عاشقانه با معبود است.

شیوه طرح مباحث کتاب ابتدا با بیان حس درونی نگارنده از سفر معنوی حج آغاز می شود و سپس به سوالاتی مانند: حج چیست؟ فلسفه وجودی حج، تبلور معرفتی «لا اله الا الله» در اجتماع چیست؟ و در حج دنبال چه زاد و توشه ای باشیم؟ پاسخ می دهد.

در این اثر داستان هایی کوتاه از حج هم آمده است و در ادامه نویسنده به بیان گزارش مطالعات پزشکی حج در جهت تعیین معیارهای استقامت جسمی زائران و نتایج حاصل سفر حج در ذهن و روح زائر و تحول درونی او می پردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

حسین

واقعا کتاب خواندنی است . معانی پرمغز و ژرفای عمق دید نویسنده کتاب نشان از درستی دیدگاه های اعتقادی اش دارد. قلمی روان و بدور از گزافه گویی و تطبیق دهنده آثار شعر و روایت و حدیث

22 آذر 1400

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما