loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

شناخت اخلاق: درآمدی به نظریه اخلاقی

ناشر حکمت

نویسنده توربرن تانسیو

مترجم احسان پورخیزی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 229

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79743 10003022
135,000 128,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

توربرن تانسیو، پژوهشگر و مدرس فلسفۀ اخلاق و فلسفۀ سیاست، در این کتاب مهم ترین نظریه های اخلاق هنجاری را مطرح کرده و آنها را در بوتۀ مثال های انضمامی اخلاقی آزموده است.
فایده گرایی، خودمحوری، وظیفه گرایی، اخلاق مبتنی بر حقوق و اخلاق فضیلت نگر از جمله نظریه هایی هستند که در این کتاب از آنها سخن رفته است.
تانسیو همچنین باب مباحث مربوط به نظریه های اخلاقی جدیدتر (اخلاق زیست محیطی و اخلاق فمینیستی) را هم گشوده است. این کتاب مقدمه ای است مفید برای ورود به نوشته های اصلی فیلسوفان اخلاق و آشنایی با مهم ترین مباحث رایج در فلسفۀ اخلاق معاصر.
کتاب شناخت اخلاق: درآمدی به نظریه اخلاقی نوشته توربرن تانسیو است و با ترجمه احسان پورخیری و هیمن برین در انتشارات حکمت منتشر شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما