loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

الگوی تربیت عرفانی مکتب نجف

4.5 (4)
خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79757 10003022
195,000 175,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

مقام معظم رهبری:

"ما در بین سلسله علمی فقهی و حِکمی خودمان ... یک گذرگاه و جریان خاص الخاص داریم که میتواند برای همه الگو باشد: هم برای علما الگو باشد ... هم برای آحاد مردم، و هم برای جوانها میتوانند واقعاً الگو باشند ... همین سلسله مرحوم آقای قاضی (ره) مجموعه این بزرگواران که از مرحوم حاج سیدعلی شوشتری (ره) شروع میشود".

در این زمان به دنبال گرایش روزافزون نسل جوان به معنویت از یک طرف، و پیدایش و فعالیت فرقه های به اصطلاح عرفانی از طرف دیگر، نیازمند الگویی هستیم تا انسانهای حقیقت طلب بتوانند با الهام گیری از این الگو، در مسیر اخلاق عملی و سلوک الی الله قدم گذارند.

از این منظر، کتاب پیش رو سعی کرده است، ضمن مطالعه و بررسی مکتب تربیتی نجف اشرف، الگویی در ساحت "تربیت عرفانی" از آن مکتب تبیین کند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما