loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

فقه ورزش

ناشر زمزم هدایت

نویسنده قربان آهنگری | مرتضی نجفی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 176

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

یکی از شئونات انسان، فعالیت های ورزشی اوست. فعالیت هایی در اندازه خرد و شخصی، و همچنین در حد کلان و عمومی، تا به حد و اندازه ای که بشر در عصر حاضر بدان مشغول است. به طور قطع در این حوزه ها دین اسلام تکلیف بشر را مشخص ساخته است و برای آن برنامه داده است. برنامه هایی از قبیل تایید و امضاء و یا رد و انکار.
تحقیق و پژوهش در این حوزه با همه گستره آن و با همه تنوع و گوناگونی که دارد، ضرورتی انکار ناپذیر است و این نوشتار درصدد است تا با پرداختن به این مهم، خلاء موجود در حوزه تکالیف فردی و اجتماعی را پر کرده و پاسخگوی نیازهای مجامع علمی فقهی حوزه ورزش باشد.
به امید آن که این نوشته قدمی در راه دریافت قواعد فقهی جاری در موضوع و استنباط مسائل مبتلا به جامعه باشد و جامعه فرهیخته مخاطب با عنایت به این مباحث علمی بتواند درک بهتری نسبت به موضوع پیدا کند و با دریافت بهتری بر حوزه فردی و اجتماعی ورزش و مسائل جدید داخلی و بین المللی بتواند راه خود را بیابند. چرا که قواعد فقهی می تواند در راه به دست آوردن حکم شرعی از باب تطبیق ما را کمک نماید.

*عناوین فصل های این کتاب از این قرار است:

فصل اول: کلیات و مفاهیم
فصل دوم: مبانی فقه ورزش
فصل سوم: قواعد کلی مشروعیت
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما