loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

365 قصه شب از حیوانات

همراه با سی دی

1 (1)

ناشر پیام آزادی

نویسنده جمعی از نویسندگان

مترجم مرضیه ترکمان

ویراستار رضا شیرازی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79803 10003022
300,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این مجموعه به همراه سی دی صوتی داستان ها که تمامی داستان ها را برای کودکان عزیز به زیبایی بیان می کند.
فرهنگ ایران، فرهنگ شفاهی است؛ بنابراین قصه و قصه گویی در فرهنگ ما اهمیت بسیاری دارد. قصه های مادربزرگ ها در شب های بلند زمستان در زیر کرسی، قصه های شب چله، داستان های شاهنامه مثل ها و ضرب المثل ها همه ریشه در فرهنگ و ادب ایران عزیز دارد. نوالیس، رمان نویس آلمانی می گوید: «افسانه ها بزرگ ترین آفرینش ذهن آدمی هستند».

قصه از زمان های قدیم، سینه به سینه و نسل به نسل منتقل گردید و به مرور زمان، کتاب های قصه به صورت مصور در اختیار همگان قرار گرفت.
این کتاب هم که شامل 365 قصه عامیانه به زبان حیوانات است به منظور تعلیم و تربیت کودکان و نوجوانان تألیف شده است. در این داستان ها که آمیخته به افسانه است، قهرمان داستان به سوی ارزش هایی از جمله مهربانی، محبت، عدالت و ... گام بر می دارد و پس از گذراندن موانع و سختی ها، عدل و داد برقرار می شود. اهمیت این داستان ها در این است که در نبرد حق و باطل، خیر و شر و ... حق، همیشه پیروز است و ستم ظالم هرگز بی جواب نمی ماند و از آن جا که در افسانه ها، دنیا، دار مکافات است، بدکار، همیشه به سزای اعمال خود می رسد. در این داستان ها، ما مکرر به فرد طمع کار و متکبر بر می خوریم و می بینیم که طمع و کبر، مایه بدبختی آنهاست.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما