loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اثر انگشت: خاطرات و وصایای شهدا در موضوع انتخابات

ناشر حماسه یاران

نویسنده زهرا حسینی مهرآبادی

تهیه کننده موسسه فرهنگی حماسه 17

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 120

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79806 10003022
15,000 14,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

تیک تاک عقربه های ساعت را می شنوید؟ دارد ثانیه به ثانیه نزدیک مان می کند. نزدیک و نزدیک تر به یک روز سرنوشت ساز و در یاد ماندنی.

باید کمر بست و آماده جهاد شد. میدان، میدان جنگ نیست؛ اما هست و سنگر نزدیک من و تو؛ پشت خاکریز نیست که پای صندوق های رأی است.

که گفته کارزار پایان یافته؟ این جبهه هنوز سرباز می خواهد. سربازانی که تیزی تیر انتخاب شان چشم استکبار را از حدقه بیرون بیاورد، تا کور شود هر آن که بزرگی ایران و ایرانی را نتواند دید.

دشمن، چشم انتظار بماند تا بار دیگر حیرت زده شود از حماسه سازی یک ملت؛ ملتی که امام او، حماسی ترین پیر دهر، مامش حماسه پرورترین مادر و حماسه هایش خواندنی ترین حماسه های دنیاست.

روایتِ این بار، حماسه سیاسی آنانی است که رفتند تا امتداد خون شان "اثر انگشت" من و تو باشد.

هر کس به اندازه توانایی خویش احساس مسئولیت کند.
در انتخابات با هوشیاری تمام به تقویت اسلام بپردازید.
مبادا بگویید چیزها گران شده یا اجناس کم است و هی نگویید انقلاب برای ما چه کرده، بگویید ما به عنوان یک شیعه امام زمان (عج) چه کاری برای انقلاب و امام زمان (عج) کرده ایم.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما