loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نسیم ظهور

ناشر خادم الرضا (ع)

نویسنده محمدحسن استادی مقدم

سال نشر : 1396

تعداد صفحات : 136

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

ما شیعیان اعتقاد راسخ داریم که تمام برکات هستی و ادامه حیات عالم و آدم، در سایه وجود مقدس حضرت ولی عصر (ع) است؛ همان حجتی که وجود مبارکش در پس پرده غیبت همچون خورشید پشت ابر، نور و برکت است و بعد از ظهور خود به امر و مصلحت الهی، جهان را پر از عدل و داد می کند.

آن حضرت در توقیع مبارک خود به شیخ مفید فرمودند: «همانا علم ما بر کارهایتان احاطه دارد و هیچ کدام از اخبار شما بر ما پنهان نیست … ما شما را به حال خود واگذار و فراموش نمی کنیم و اگر چنین نباشد، گرفتاری ها بر شما نازل می شود و دشمنان شما را نابود می کنند.»

این کتاب در چهار فصل تألیف شده است:

در فصل اول (بارش رحمت الهی)، شامل نود مورد از آثار و فواید دعا برای تعجیل فرج به صورت فهرست وار است. در فصل دوم (جلوه های عشق)، که فصل اول کتاب می باشد، داستان هایی جذاب از عنایات و کرامات حضرت مهدی (عج) نقل گردیده است. در فصل سوم (گلبانگ ظهور)، حدود چهل پیامک در خصوص امام زمان (عج) و ظهور آورده شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما