loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اصول و مقدمات تفسیر

3 (2)

ناشر پژوهشگاه حوزه و دانشگاه

نویسنده علی فتحی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 238

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79856 10003022
150,000 142,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب اصول و مقدمات تفسیر از سری کتاب‌های درسی مقطع کارشناسی رشته علوم و قرآن و حدیث از سوی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مرکز توسعه آموزش و پژوهش عالی قرآنی کشور منتشر شد.

اصول و مقدمات تفسیر، یکی از دانش‌های بنیادین و ضروری تفسیر قرآن است که فهم و تفسیر صحیح قرآن برآن استوار است. بر این اساس، سعی شده مهم‌ترین اصول مقدماتی تفسیر، بر پایه دیدگاه‌های مشهور و با رویکرد آموزشی تبیین شود، تا خواننده ضمن آشنایی با مقدمات مورد نیاز تفسیر، از مبانی نظری تفسیر و قواعد کاربردی تفسیر قرآن بهره لازم را بدست آورد و در فهم آیات قرآن، از دچار شدن به پاره‌ای لغزش‌ها در امان باشد.

خاطر نشان می شود: کتاب حاضر بر اساس سرفصل مصوب اصول و مقدمات تفسیر، در 15درس و در قالب سه بخش؛ مبانی و قواعد تفسیر کوشیده است به این مهم نائل شود. این اثر با حمایت مرکز هماهنگی و توسعه آموزش عالی قرآنی کشور تدوین و به عنوان منبع آموزشی درس اصول و مقدمات تفسیر رشته علوم قرآن و حدیث معرفی و توسط علی فتحی عضو هیئت علمی پژوهشگاه حوزه و دانشگاه نگارش شده است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما