loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مادران 2: شهیدان قاضی به روایت مادر

ناشر روایت فتح

نویسنده رخساره ثابتی

تحقیق و تنظیم کتاب مرتضی قاضی

سال نشر : 1389

تعداد صفحات : 48

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 7991 10003022
1,200 1,100 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب «شهیدان قاضی» ماجرای زندگی این شهدا به روایت مادرشان است. این کتاب نگاهی ساده و روایی دارد به یک زندگی. زندگی یک مادر شهید. مادری که سال ها سختی کشید و خون دل خورد تا فرزندانش را بزرگ کند، حالا برایمان از این زندگی می گوید و در کنار آن، از دو فرزند شهیدش.

از بنیاد شهید یک فیلم از ساعت های آخر «اسدالله» توی جبهه برایمان آورد. بچه ها که فیلم را گذاشتند، به گریه افتادم. چشم های من به اسدالله بود. او که نوحه می خواند، من گریه می کردم، سینه می زد، گریه می کردم، از زیر قرآن رد می شد، گریه می کردم.

پنجمین نفری بود که از زیر قرآن رد شد و دست تکان داد و… رفت. کارم شده بود همین. روزی دو سه بار فیلم را می گذاشتم و اسدالله را تماشا می کردم. گریه می کردم ولی ته دلم آرام بود. می دانستم شهید شده و جایش راحت است، اما «محمد» م را کجای این زمین بزرگ خدا باید پیدا کنم. زیر خاک یا روی خاک؟
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما