loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حاج قاسم سلام: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به روایت حمیدرضا فراهانی - عملیات والفجر 8

ناشر روایت فتح

نویسنده مجید سان کهن

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 272

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79972 10003022
95,000 85,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاج قاسم سلام، توسط یکی از فرماندهان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی روایت شده است که از فرماندهان ایشان در عملیات والفجر 8 بوده و نام او حمیدرضا فراهانی است. شایان ذکر است که این اثر با تدوین مجید سانکهن منتشر شده است.

حمیدرضا فراهانی در این کتاب هربخش از روایتش را با سلام بر سردار شروع می کند. گویی نوشته هایش خطاب به خود اوست. سرداری که باید محتوای کتاب را می دیده و تایید می کرده است؛ اما درست روزی که حاج قاسم قرار بود محتوای کتاب را بررسی کند، خبر شهادتش به گوش فرمانده می رسد.

فراهانی، نویسنده کتاب حاج قاسم سلام در این کتاب سعی کرده روایات حضور خودش را هم در جبهه، خطاب به حاج قاسم بنویسد و این شیوه جالبی است که ابداع کرده و باعث شده بین مخاطب، راوی و سردار سلیمانی احساسی همسان ایجاد شود.

از من درباره خودم سوال کرد. گفتم: رزمنده بوده و عملیات دیده ام، مربی تاکتیک هم هستم و حالا راوی شده ام. گل از گلش شکفت؛ بعدها علت این شوقش را فهمیده ام. برداشتی ناقص از راویان در چشم فرمانده هان و بچه های عملیاتی وجود داشت، آن ها راویان را پاسدارهای قلم به دستی می دانستند که تخصصشان تنها خواندن و نوشتن است؛
آدم هایی که زیاد هم اهل جنگ نیستند، اما بیشتر بچه های راوی از یگان های رزمی آمده و قلم به دست گرفته بودند. حاج قاسم آن روز با شوقی که در رفتارش محسوس بود به من فهماند که از «راوی زرمنده» خوشش می آید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

هدیه اسدی

این کتاب...فوق العادس!.به صورت نامه نویسی و جزئیاتو کامل گفته.ادمو خیلی زیبا و روان و شیوا با خودش همراه میکنه.و میشه کامل تصور کرد.به شدت جذاب و عالی

10 بهمن 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما