loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سیاست خارجی: سیاست از منظر آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)

5 (1)

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب امیر سیاهپوش

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 820

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 79974 10003022
72,000 64,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سیاست خارجی: سیاست از منظر آیت الله العظمی خامنه ای (مد ظله العالی)، به مبانی، اهداف، اصول و الزامات سیاست خارجی از منظر مقام معظّم رهبری در پنج بخش پرداخته است:

بخش اوّل: آرمان گرایی واقع بینانه؛ چهارچوبی نظری برای تعاملات سیاست خارجی جمهوری اسلامی

بخش دوّم: اصول و پایه های سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران

بخش سوّم: اقتدار بین المللی و عوامل مؤثّر بر آن

بخش چهارم: سیاستها و مواضع جمهوری اسلامی ایران در قبال دول و ملل خارجی (دربرگیرنده مباحثی در خصوص سیاستها و مواضع کلّی نظام سیاسی اسلام، مواضع و سیاستها در قبال امّت اسلامی و مشکلات آن، مسائل فلسطین، جریان بیداری اسلامی و جریانهای تکفیری).
همینطور مواضع جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان جمهوری اسلامی به تفکیک آمده است. در این فصل به مطالب رهبر انقلاب در خصوص آمریکا و نیز مسئله مذاکره به تفصیل اشاره شده است.

بخش پنجم: نشانه ها و عوامل تحوّل نظم کنونی و آینده جهان. این بخش درحقیقت بیان نگاه رهبری در خصوص آینده سیاسی جهان با توجّه به اوضاع و احوال کنونی حاکم بر جهان است.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما