loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

نبرد در کانال ماهی: لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در عملیات کربلای 5

چاپ تمام شده ؛ درصورت چاپ مجدد به من اطلاع بده notify me

معرفی کتاب

نویسنده کتاب "نبرد در کانال ماهی" با استفاده از اسناد و منابع مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس از جمله دفاتر راویان، نوارهای صوتی، گزارش عملیات و اسناد نظامی مرتبط با عملیات کربلای 5 و همچنین مصاحبه هایی که با بعضی از فرماندهان و رزمندگان لشکر داشته این کتاب را به رشته تحریر درآورده است.

سبک نوشتاری این کتاب ساده و روان است و از آنجایی که نویسنده کتاب مهدی خداوردی خان، به عنوان راوی در این عملیات حضور داشته است، تمام مطالب کتاب مستند و واقعی هستند. از دیگر آثار این نویسنده می توان به کتاب "مهران در تحولات جنگ ایران و عراق" اشاره کرد، از ویژگیهای قلم مهدی حاجی خداوردی خان، سبک توصیفی و روان نویسی وی است.

از مهمترین ویژگیهای این اثر مستند تاریخی میتوان به موارد زیر اشاره کرد: نمایاندن جلوه هایی از مدیریت و توان فرماندهی در هدایت نیروها و عملیات؛ بهره مندی فرمانده لشکر و نیز فرماندهان گردانها از بینش و درک عمیق درباره آیین نبرد؛ پیش رو بودن فرماندهان در خطوط پرمخاطره نبرد و هم گامی با رزمندگان و قدرت تصمیم گیری آنان در تنگناها و حوادث سخت؛ حمیت، غیرت، هم بستگی و هم دل شدن رزمندگان در برابر حملات پر فشار دشمن؛ روحیه شهادت طلبی فرماندهان و رزمندگان؛ نمایاندن رنجها و پیروزیها، بیمها و امیدها.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما