loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بنفشه جیغ می کشد: دفتر سوم - سوسن

ناشر کتاب نیستان

نویسنده همایون حسینیان تهرانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 298

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80049 10003022
65,000 61,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

این رمان در چهار دفتر است:
دفتر اول. نگین
دفتر دوم. کوکب
دفتر سوم. سوسن
دفتر چهارم. شب بو

هنوز حرف حسام‌الدین‌خان کاملاً تمام نشده بود که در صندوق‌خانه باز شد و ترلان‌دخت که چشمانش کاسه‌ی خون بود جلوی مادر و پدر و زن‌پدرهایش ایستاد و بدون اشک ریختن و ضجه مویه گفت: - من راضی نیستم به‌خاطر من و مهدی، همه عذاب بکشن... پای سفره‌ی عقد میشینم اما به چند شرط...! - چه شرطی...؟! - کاری ندارم که پسر بیگلرها دو برابر من سن داره...! به عیال قبلیش هم کاری ندارم... اولین شرطم اینه که باید پشت قرآن بنویسه، اگه خواست پشت من هوو بیاره، طردش میکنم... دومین شرطم؛ باید توی عمارت بیرون دروازه دولت زندگی کنم... قباله‌ش به‌اسم خودم باشه...! سومیش هم کسی نباید به پسردایی مهدی کاری داشته باشه...! مدتی همه‌را نگاه کرد... پوست چانه‌اش لرزید و جمع شد و پیش از آن‌که بغضش بترکد، دور خودش چرخید و از حال رفت... بخت یارش بود که انسیه‌خانم پیش از همه اورا گرفت و در آغوش کشید...! ترلان‌دخت پانزده سال و هشت ماه داشت که ده شب پس از آن، سر سفره‌ی عقد نشست. در حالی‌که میدانست پسردایی‌اش مهدی، در نظمیه بازداشت است...!
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما