loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

رستگاری سحرگاه مبعث: روایتی داستانی بر اساس خاطرات شهید روحانی مدافع حرم مجید سلمانیان

ناشر خط مقدم

نویسنده بهناز قره داغی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 236

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80109 10003022
36,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب رستگاری در سحرگاه مبعث روایتی داستانی از خاطرات شهید روحانی مدافع حرم، مجید سلیمانیان، است. از زبان مادرش کودکی او روایت می شود و تا لحظه شهادت در خانطومان خاتمه می یابد.
کتاب رستگاری در سحرگاه مبعث نوشته بهناز قره داغی است و در انتشارات خط مقدم به چاپ رسیده است.

به خانه که رسیدیم، نوزاد را از زن همسایه گرفتم. زیر چادرم محکم بغلش کردم. نفس های گرمش، سرمای اردیبهشت ماه را از وجودم بیرون کرد. می دانستم یدالله خانه نیست ولی منتظر بودم بیاید بچه را از بغلم بگیرد. چشم چرخاندم.
من بودم و زن مهربان همسایه که بچه را از بغلم گرفت. پیشانیم را بوسید و بعد برایم با آرد و زردچوبه و روغن حیوانی صبحانه ای خوشمزه درست کرد. بوی روغن حیوانی محمد را از خواب بیدار کرد. خوشحال شدم. حالا غیر از قاب عکس یدالله که با تیربار به گردن، عکس گرفته بود و بهم می خندید، محمد هم به جمع چهار نفری مان اضافه شده بود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما