loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

سلوک اخلاقی (طرح های برگرفته از کتاب و سنت)

ناشر سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

نویسنده امیر غنوی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 336

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80110 10003022
85,000 76,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب سلوک اخلاقی طرح های برگرفته از کتاب و سنت به قلم استاد امیر غنوی به همت سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی منتشر شده است.

سلوک مستند در دقیقه کسانی است که نیاز به وحی و رسول را باور کرده و سلوک را جز در پی رسول باور ندارند. دغدغه استناد نشان از ترس خسارت دارد؛ خسارت آنانی که بیمه یاری درست پای در مسیر گذارند فرصت یگانه حیات و حرکت را از کف دادند.

سلوک نامه ها کمتر از نعمت نقد برخوردار شده اند و بیشتر تاثیر روانی و رفتاری آنها مورد توجه بوده است. که مشکلات سلوک نامه هایی که با ادعای استناد همراه آن بیشتر است؛ چرا که سنجش استناد طرح، محتاج مهارت های فقیهان است که در فضای مسابقه ای و عاطفی مباحث اخلاقی کمتر می توان شاهد آن بود.

افزون بر این، پذیرش استناد به مثابه معیار، فضای بهتری را متحول می کند؛ زیرا نقد مستندات بحث اخلاقی و به حوزه تفکر کشانده و روش های اثبات و تحلیل دلالت کلام را به میان می آورد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما