loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

قلعه محافظان، حقیقت پنهان

3 (4)

ناشر کتابستان معرفت

نویسنده فاطمه مسعودی

ویراستار علیرضا ترکمن

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 176

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80257 10003022
70,000 63,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

ارمیا، سورن، هانا و دایان، چهار پرنده ای بودند که معجزه وار از دنیای مردگان بازگشتند. همان چهار پرنده داستان ابراهیم خلیل علیه السلام. آنها تصمیم گرفتند قلعه محافظان را بنا کنند تا با تربیت نگهبانان جدید، آموزگاران و راهنمایانی علیه لشکر تاریکی باشند.

سال ها از ساخته شدن قلعه محافظان گذشته است. ارمیا و هانا به شکل مرموزی مرده اند و سورن ناپدید شده است. در آزمون امسال، یک شرکت کننده توجه همه را به خودش جلب کرده است؛. بُرنا، نواده ارمیا. اما برنا نشانی از شایستگی به همراه ندارد.

گرچه این تمام ماجرا این نیست. وارد شدن به جنگل تاریکی، حتی آغاز ماجرا هم حساب نمی شود. او باید راز مرگ ارمیا را کشف کند. باید بال بزند تا علی علیه السلام را در غدیر خم پیدا کند. ارمیا فکر می کند این بایدها برایش زیاد است اما وقتی راز مرگ جد بزرگش را پیدا کند دنیا همانند قبل خواهد ماند؟

خانم فاطمه مسعودی نویسنده این رمان در جدیدترین اثر خود سعی کرده است شکلی دیگر از واقع گرایی را به مخاطب ارائه کند. کتاب قلعه محافظان، حقیقت پنهان به قلم فاطمه مسعودی، در انتشارات کتابستان معرفت به چاپ رسیده است.

رنا مطمئن بود که دایان دوست ندارد کسی از ماجرا سه سنگ قدرت با خبر شود. سپهر لبخند تحقیرآمیزی زد و سکوت کرد. آسانسور ایستاد و در آن باز شد. آنها وارد یک ساختمان تخم مرغی شکل شدند. دلسا آن جا بود و به سمت برنا آمد. سرش را نوازش کرد و گفت: پسرکم بالاخره بزرگ شد.
برنا نگاه معنا داری به دلسا کرد، مگر می شد دلسا در تمام این مدت به او دروغ گفته باشد. آن هم دورغی که عذب وجدان همیشگی را برای برنا به همراه داشت.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
نظرات

رضا مسلم زاده

بسیار بسیار عالی
کتابی با داستان ماجراجویانه
تخیل و واقعیت رو با هم قاطی کرد و داستانی از نبرد حق و باطل و همچنین اولین و اوصیا رو در قالب یه داستان هیجان انگیز و جذاب بیان کرد
خدا خیرشان بده
عالی بود به نظرم

28 مرداد 1399

شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما