loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حفظ تدبری سوره های قرآن مجید 23: سوره مبارکه مومنون

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

همه انسان ها به طور فطری در زندگی نیازمند حرکت بر مبنای حق می باشند. انسان در موقعیت های مختلف در صورتی می تواند براساس حق عمل نماید که نسبت به آن علم داشته و به دانسته های خود رجوع کند.
قرآن مجید آخرین کتاب آسمانی بوده و دربردارنده همه حقایق است. بنابراین فراگیری قرآن و عمل بر مبنای آن می تواند پاسخگوی این نیاز فطری در انسان باشد. در این صورت حفظ قرآن عبارتست از حلقه اتصالی که علم انسان در مورد آیات و سوره های قرآن را به عمل در موقعیت ها متصل می کند.
مجموعه کتب حفظ تدبری قرآن کریم تلاشی است در جهت به عمل درآمدن معلومات قرآنی در عرصه زندگی فردی و اجتماعی و این مهم به واسطه انس، تکرار، تمرکز و تدبر در آیات و سوره ها میسر شده و در اثر این کثرت و تداوم ذکر است که حفظ قرآن محقق می شود.
دراین راستا کتاب حفظ تدبری سوره مبارکه مؤمنون می کوشد تا مخاطب از ذکر و بصیرتی که به واسطه این سوره نازل می شود، بهره مند شده و به برکت روح ایمانی که آیات این سوره در کالبد مخاطب می دمد، در راستای تشکیل، تثبیت و توسعه جامعه ایمانی و تحقق امت واحده توحیدی گام برداشته و در مسیر شکوفایی قرارگیرد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما