loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

حزب جمهوری اسلامی مواضع تفصیلی

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 8040 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
220,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

کتاب حزب جمهوری اسلامی مجموعه درس گفتارهای شهید بهشتی پیرامون مواضع تفضیلی حزب جمهوری اسلامی است که در دفتر حزب ایراد نموده­اند. مباحث مربوط به مواضع حزب درجلساتی که توسط بنیانگذاران حزب تشکیل می­شده انجام گرفته است. بنیاد نشر آثار و اندیشه­های شهید آیت الله بهشتی یازده درس گفتار اعتقادی که شهید بهشتی در توضیح و تبیین مواضع حزب ایراد نموده­اند را ویرایش وبه همراه جزوة مواضع حزب به در سال 1388 به چاپ رسانیده است. این کتاب جمعا 490 صفحه دارد ، 14 صفحه نخست آن به مقدمه بنیاد نشر اختصاص یافته و فهرست جلسات و مواضع حزب نیز در آن آورده شده­است . از ص 15 تا ص 356 گزارش جلسات و از ص 357 تا 486 متن مواضع حزب و 3 صفحه پایانی نیز به فهرست اعلام اختصاص یافته است .
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
اخبار مرتبط
بازدیدهای اخیر شما