loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

بچه های حمزه (دوره سه جلدی - قابدار)

کارنامه عملیاتی گردان سیدالشهدا (ع) لشکر 27 محمد رسول الله (ص) در دفاع مقدس، اسفند 1360 تا اردیبهشت 1362

5 (1)

ناشر مرکز مطالعات پژوهشی 27 بعثت (نشر 27)

نویسنده مسعود ده نمکی

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 760

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80403 10003022
210,000 189,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

کتاب حاضر مجلد یکم از دوره 3 جلدی کارنامه عملیاتی این گردان حماسه آفرین لشکر 27 است که بازه زمانی موجودیت و رزم این یگان را باز روایی می کند.
درآغازین روزهای اسفند 1360 همزمان با شروع فعالیت رسمی تیپ 27 پیاده محمد رسول الله (ص) در پادگان دو کوهه، روند تأسیس گردان های عملیاتی این یگان با اعلام موجودیت گردانی به نام نامی عموی بزرگوار پیامبر اسلام (ص) به فرمان سردار جاوید نشان احمد متوسلیان رسماً آغاز شد. گردان حمزه سید الشهداء با فرماندهی سردار رضا چراغی نخستین عملیات آفندی خود را در نبرد گسترده تجربه کرد و به گواهی فرماندهان عالی رتبه دفاع مقدس از همان زمان به نوک پیکان حملات حجومی یگان همیشه خط شکن محمد رسول الله در نبردهای دوران دفاع مقدس تبدیل شد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما