loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

انقلاب اسلامی، اجتهاد و ولایت فقیه

ناشر موسسه چاپ و نشر عروج

نویسنده علی عرب سرخی اردستانی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 700

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80426 10003022
117,000 105,300 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

انقلاب اسلامی مدعی است که که آنچه به بشر عرضه داشته است، افزون بر بهره مندی از دستاوردهای بشری، ریشه در نهضت و مکتب انبیاء و اولیای حق (علیهم السلام) دارد و مدعی است که بشر از مکتب و تربیت انبیاء (ع) فاصله گرفته و مسلمان ها اسلام و قرآن را از زندگی خویش کنار زده و رو به سوی دیگر آورده اند. انقلاب اسلامی که در جمهوری اسلامی ایران تبلور یافته به دنبال آن است که قرآن را به زندگی مسلمین برگردانده و آرمان زندگی متناسب و منطبق با دین و قرآن را در دوران کنونی عرضه کرده و آن را محقق سازد.
مؤلف محترم، تلاش کرده است، در اثر خویش با توجه به تغییر و تحول در زندگی بشر و نیاز های وی، به معرفی راه و رسم اسلام در این زمینه پرداخته و با بیان نگاه اسلام و شریعت درباره جامعه و حکومت اسلامی به تبیین اندیشه امام خمینی (س) در سیاست که در حکومت اسلامی خلاصه می شود، در دوبخش، ولایت فقیه و اجتهاد و دیگر راهبردهای انقلاب بپردازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما