loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

مامان و بابای قصه گو

5 (1)

ناشر قرآن و اهل بیت نبوت (ع)

نویسنده کاظم حاجی رجبعلی | شهربانو کندی

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 72

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

کتاب مامان و بابای قصه گو کوششی برای استفاده از ادبیات حضرت صدیقه سلام الله علیها در برقراری ارتباط با کودکان است و متأثر از کتاب صحیفه فاطمیه به قلم نگارش در آمده است. یکی از نیازهای اساسی کودکان، ارتباط صمیمی با والدین و گفتگو با آنان است، بنابراین پدر و مادر باید با بهانه‌ها و به صورت‌های مختلف از پدیده‌ها و رخدادهای اطراف خود با فرزندانشان صمیمانه سخن بگویند و این گفتگوی صمیمانه نقش ویژه‌ای در تعمیق و شکوفایی ایمان فطری در کودکان دارد.
در این کتاب شیوه‌ای جدید برای گفتگوی والدین با فرزندان و نیز قصه گویی والدین ارائه گردیده است. در این کتاب مبنای قصه‌گویی ادعیه حضرت صدیقه سلام الله بوده و مضامینی از فرازهای ادعیه حضرت انتخاب و براساس آن گفتگویی به شکل داستان شکل می‌گیرد. بیان این داستان‌ها که مبتنی بر متن دعاست، می‌تواند محبت والدین به حضرت صدیقه سلام الله علیها را همراه با توجه دادن به پدیده‌ای خلقت به کودک انتقال داده و عواطف کودک را به سوی مادر حقیقی‌اش جلب نماید.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما