loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ره، رهرو، رهبر: موانع، انحرافات و دشمنی ها با امام و خط امام

برگرفته از بیانات رهبر معظّم انقلاب اسلامی

ناشر انقلاب اسلامی

گردآورنده کتاب مهدی مطهری

سخنران سید علی خامنه ای

سال نشر : 1398

تعداد صفحات : 192

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80562 10003022
16,000 14,400 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

حالا که به برکت وجود این ابرمردِ تاریخ در این دوران، شاهد حرکت جامعه به سمت نزدیک شدن به مؤلّفه ‌های «حیات طیبه» هستیم، اگر اهل احساس مسئولیت باشیم و در هر لحظه در فکر انجام تکالیف شرعی، باید مددی به میزان توان خویش به این حرکت بدهیم به دمی یا قدمی یا درمی.
پرواضح است که این امدادرسانی بدون طیّ مقدّمات اساسی، امکان نخواهد داشت و چه بسا در مواردی تبدیل به ضرررسانی شود. و یکی از مهم‌ ترین این مقدّمات چیزی جز «دشمن ‌شناسی» و شناخت موانعِ این مسیر نیست. بدون شک این یکی از مهمترین کارهای ما در انجام این وظیفه‌ سنگین و تکلیف الهی است. بدون شناخت صحیح از دشمن، دشمنیها، ترفندها و برنامه ‌های آنها در ممانعت از ادامه‌ حرکت ایرانِ اسلامی به سمتِ «حیات طیبه» نیز نمی ‌توانیم به درستی به حمایت از این جریانِ عظیم فکری و عملی بپردازیم.

از این رو در کتاب چهارم از مجموعه 6 جلدی «ره، رهرو، رهبر» به مطالبی از قبیل: «مصادیق انحرافات و دشمنیهای با امام و خطّ امام»؛ «علل انحراف و دشمنیها با امام و خط امام»؛ «راهکارهای مقابله با این انحرافات و دشمنیها» و ... پرداخته می‌ شود.

در بخشی از کتاب می‌ خوانیم:
دشمن، برای ضربه زدن به انقلاب و اسلام، از یک راه نمی ‌آید؛ از راههای مختلف می‌ آید. باید چشمتان را باز کنید، متوجّه باشید و دشمن را بشناسید. امام بزرگوار، این خطوط را برای ما درست مشخص کردند. هر چیزی که دیدید دشمن روی آن حسّاسیّت نشان میدهد، شما هم روی آن حساس بشوید و بفهمید که دشمن از اینجا میخواهد رخنه کند. وقتیکه میبینید دشمنان خبیث، نسبت به ملّت و انقلاب و پایبندی مردم به انقلاب تبلیغات میکنند، بدانید که دشمن از پایبندی مردم به انقلاب و از حضور آنها در صحنه ‌های انقلاب میترسد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما