loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

آبشار اندیشه: 230 گزینه برای تقویت و پرورش فکر

5 (1)

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده علی شعیبی

تصویرگر محمدحسین صلواتیان

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 72

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب در مجموع 230 موضوع و سؤال، نوجوانان را به تفکر درباره مسائل مختلف پیرامون خود و جهان خلقت راهنمایی می‌کند
یکی از مؤثرترین کارها برای موفقیت انسان‌ها در زندگی، آگاهی از شیوة تفکر و به کار بردن آن در زندگی است؛ یعنی ما باید بدانیم به چه فکر کنیم و چگونه فکر کنیم. کسی که درست فکر کردن را یاد گرفت و دانست که به چه چیزهایی باید فکر کند، بهتر زندگی می‌کند و راحت‌تر با موجودات اطراف خود ارتباط برقرار می‌کند و سره را از ناسره به لطف الهی، تشخیص می‌دهد.
مؤلف در این کتاب تلاش کرده است تا در 46 قسمت و در هر قسمت با 5 موضوع و طرح سؤال، که در مجموع 230 موضوع و سؤال می‌شود، نوجوانان را به تفکر درباره مسائل مختلف پیرامون خود و جهان خلقت راهنمایی نماید و به‌این‌طریق نحوه فکر کردن و چگونه فکر کردن را به آنها بیاموزد. ورزیده کردن و عادت دادن نوجوانان به فکر کردن، آنان را از بسیاری ساده‌اندیشی‌های بی‌خود و فتنه‌گری‌های دیگران در امنیت قرار می‌دهد مخصوصاً در دنیایی که فضای مجازی واقعیت‌ها را به گونه‌ای دیگر رقم می‌زند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما