loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

ناپیدا ولی با ما

آشنایی با امام زمان (عجل ‌الله تعالی ‌فرجه)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده واحد محتوای انتشارات کتاب جمکران

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 64

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

آشنایی با امام زمان (عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه)، بهترین وسیله و مطمئن‌ ترین راه برای رسیدن به شناخت خدا است. «هر کس خدا را بخواهد، از شما آغاز می ‌کند، و هر کس او را یگانه شمارد، تنها سخنان شما را بپذیرد؛ و هر کس آهنگ او داشته باشد، رو به شما آورد».

آشنایی با امام زمان (عجل ‌الله ‌تعالی‌ فرجه)؛ مقدمّه دوست داشتن او و دوست داشتن او، مقدمه‌ ای برای دوست داشتن خدا است. «هر کس شما را دوست بدارد خدا را دوست داشته است».

آشنایی با امام زمان (عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه)؛ راهی برای رهایی از قید و بند جاهلیّت است. با شناخت امام زمان (عجل ‌الله ‌تعالی ‌فرجه) دین را، قرآن را و همه معارف الهی را می‌ توان شناخت؛ در حالی که بدون شناسایی او، شناخت دین، فهم قرآن و درک معارف عقیم می ‌ماند و نجات از جاهلیّت میسّر نیست.

پیامبر اکرم (صلی ‌الله ‌علیه ‌و آله) فرمود: «هر کس بمیرد و امام زمانش را نشناخته باشد، به مرگ زمان جاهلیّت مرده است».

کتاب "ناپیدا ولی با ما" که توسط واحد تحقیقات انتشارات مسجد مقدس جمکران به نگارش درآمده؛ در این صدد است که ما را با موضوعاتی چون: کرامات، آغاز امامت، غیبت صغری، غیبت کبری، طول عمر دوران پس از ظهور و … به طور مختصر آشنا سازد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما