loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

دفاع از حریم امامت و ولایت

مختصر شبهای پیشاور (ویژه جوانان)

ناشر کتاب جمکران

نویسنده سلطان الواعظین شیرازی

تلخیص کریم شنی

سال نشر : 1401

تعداد صفحات : 140

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80732 10003022
55,000 49,500 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

در عصر کنونی که نوجوانان و جوانان غیور کشور اسلامی مان با علاقه ای وافر و استعدادی سرشار، بنیه علمی و اعتقادی خود را تقویت می کنند و دشمنان اسلام به خصوص استکبار جهانی با تمام توان و امکانات، تهاجم فرهنگی را بر علیه لشکر مخلص خداوند متعال؛ یعنی پیروان راستین اسلام ناب محمّدی شروع نموده اند، بر تمامی مراکز فرهنگی لازم است در مقابل این تهاجم، جوانان و نوجوانان عزیز را هر چه بیشتر آماده نمایند.اثر پیش روی شما تلخیص کتاب «شب های پیشاور» است که با قلم برادر آقای کریم شنی در دفاع از ولایت و امامت به رشته تحریر درآمده است.
امید است در پناه حضرت حقّ بتوانیم زمینه اجرایی شدن اهداف متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله و مقام معظم رهبری – دام عزّه- را در جامعه اسلامی مان فراهم آوریم، ان شاء اللَّه …

واعظ: عتبه بوسی که سجده نیست و در هیچ کجای دین نداریم که بوسیدن عتبات، علامت شرک و منع شده باشد. به خاک افتادن و صورت بر خاک گذاشتن، از کثرت محبّت است و علاقه به محبوب هم اگر به قصد عبودیت نباشد، اشکالی ندارد و سجده محسوب نمی ‌شود.

شیخ : سبحان الله! چطور ممکن است که روی خاک افتادن و پیشانی بر زمین گذاشتن سجده نباشد؟

واعظ: سجده، مربوط به نیّت است و نیّت امر قلبی است و خدا عالِم به قلوب و نیّت‌ های قلبی انسان است؛ پس هر حرکتی را که ظاهرا به شکل سجده باشد، نمی ‌توان سجده نامید؛ چنان ‌که برادران یوسف در مقابل یوسف (علیه السلام) سجده کردند و یوسف و یعقوب (علیهم السلام) که هر دو پیامبر بودند، منع ‌شان ننمودند.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما