loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

پیرامونی (جست و جوی اسرائیل برای یافتن متحدان خاور میانه ای)

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80735 10003022
احتمال تاخیر در تهیه
150,000 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

موضوع کتاب پیرامونی، بررسی استراتژی رژیم صهیونیستی در منطقه تحت عنوان «دکترین پیرامونی» است که سال‌ها با شدت و ضعف از سوی این رژیم اجرا می‌شود.

اصل این دکترین بر نفوذ در کشورها با طرق مختلف جهت دسترسی به اهداف این رژیم را شامل می‌شود.
کتاب پیرامونی این کتاب در دو بخش تالیف و ترجمه ارائه شده است؛
در بخش اول علیرضا سلطانشاهی مجموعه‌ای از معارف و تحلیل‌های مطرح در حوزه استراتژی پیرامونی را به علاقه‌مندان عرضه می‌کند
در بخش دوم ترجمه کتاب «پیرامونی» نوشته یوسی آلفر است. آلفر در اطلاعات ارتش و موساد خدمت کرده است. او از دست‌اندرکاران اجرا و احیای دکترین پیرامونی است.
این نویسنده اسرائیلی از برخی حقایق کمتربیان‌شده نسبت به نفوذ و نقش اسرائیل در منطقه پرده‌برداری می‌کند. حقایقی که از سوی محققان ما برای پژوهش‌های علمی و تاریخی بسیار مهم و کلیدی است. از جمله: حضور اسرائیلی‌ها در مراکش با سابقه طولانی، رابطه با سلطان‌نشین عمان، کمک‌های جدی برای تجزیه سودان با هدف دسترسی به منابع آب و نفت، حضور در اتیوپی، سومالی و مهم‌تر از همه کمک به سلطنت‌طلبان یمنی به همراه انگلیس و عربستان، حضور پرسابقه در کردستان عراق، رابطه با مارونی‌ها در لبنان، حمایت از اریتره و روند استقلال آن، و سایر کشورهای منطقه.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما