loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

اهداف و سیاست ‌های محتوایی سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی

ناشر سروش

نویسنده منصور واعظی

سال نشر : 1399

تعداد صفحات : 262

خرید پیامکی این محصول
جهت خرید پیامکی این محصول، کد محصول، نام و نام خانوادگی، آدرس و کد پستی خود را به شماره زیر ارسال نمایید: کد محصول : 80751 10003022
32,000 28,800 تومان
افزودن به سبد سفارش

معرفی کتاب

رهبر حکیم انقلاب اسلامی به مناسبت چهل سالگی انقلاب بیانیه‌ ای صادر فرمودند که برای مخاطبان عام و خاص، الهام بخش و برای هر صاحب رأیی مغتنم است. در این بیانیۀ جامع که بر اساس آن یک نقشۀ دقیق و راهبردی برای انقلابی ماندن ارائه داده‌ اند، می ‌فرمایند: انقلاب وارد دومین مرحلۀ خودسازی و جامعه‌ پردازی و تمدن ‌سازی شده است؛ گامی دوم که باید در چهارچوب "نظریۀ انقلاب اسلامی" و با "تلاش و مجاهدت جوانان ایران اسلامی" به سوی تحقق آرمان ایجاد تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید و ولایت عظما برداشته شود.



رسانۀ ملی نیز به عنوان اصلی‌ ترین نمایندۀ فرهنگ و امین‌ ترین نمایندۀ مردم و حکومت و جامعه، موظف است همۀ تلاش خود را در خصوص تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی (مد ظله العالی) در این بیانیۀ راهبردی مبذول دارد.



کتاب حاضر ضمن نگاه به همۀ وظایف رسانه ملی در مسیر تبیین، ترویج و اجرای منویات حکیمانه "بیانیۀ گام دوم انقلاب اسلامی" متناسب با ساختار حوزه‌ های تولیدی رسانه ملی، محورهای جامعی برای فرهنگ‌ سازی این بیانیه ارائه و نیز سیاست‌ هایی را برای تولیدات رسانه ‌ای ارائه کرده است.



بیانیۀ گام دوم انقلاب، محورهای برنامه ‌سازی برای گروه‌ های موضوع محور، محورهای برنامه ‌سازان برای گروه‌ های مخاطب محور، محورهای برنامه ‌سازی برای گروه‌ های ساختار محور عناوین بخش‌ های این کتاب را شامل می‌ شود.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما