loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

افسران جنگ نرم (امیدها، انتظارات، نگرانی ها و ویژگی ها در رهنمودهای امام خامنه ای )

ناشر موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

نویسنده موسسه فرهنگی هنری قدر ولایت

سال نشر : 1397

تعداد صفحات : 634

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

این کتاب مجموعه ای از رهنمودها و بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در موضوع دانشگاهها، دانشجویان، اساتید و تشکلهای دانشجویی می باشد. رهبری انقلاب از دانشجویان با عنوان « افسران جنگ نرم» یاد کرده اند، به همین جهت کتاب با این عنوان منتشر شده است.

در این کتاب امیدها،انتظارات، نگرانی‌ها و ویژگی‌های مورد نظر و مطالبه رهبری از دانشگاهها و دانشجویان، بررسی شده است.
مجموعه حاضر، از رهنمود ها و راهکار های مطرح شده از سوی رهبر آگاه و دلسوز و خدمتگزار ملت و آشنا به مسائل دانشجویی، گردآوری و تدوین گردیده ، امید است اخلاص رهبر معظم انقلاب اسلامی در توجه به دانشگاهها و دانشجویان و طرح مسائل مربوط به آنان، در این مجموعه تأثیر خود را نمایان ساخته و آگاهی مورد نظر و عمل به وظایف را در دانشجویان و مسئولین دانشگاهی و کشوری ، به وجو آورد ان شاء الله.

کتاب در 15 فصل و 4 پیوست، تنظیم و ارائه شده است. زیر نویسهای متعددی در کتاب برای توضیحات لازم در زمینه اصطلاحات، حوادث و اشخاصی که رهبری از آنها نام برده اند ارائه شده و از این لحاظ مجموعه کاملی می باشد.

عناوین برخی از فصلها عبارتند از: پیشینه دانشگاه، لوازم ایفای نقش مثبت دانشگاهها، ویژگیهای مثبت و منفی دانشجویان، جنبش دانشجویی و نقاط مثبت و منفی آن، تولید علم و تحقیق و پژوهش در دانشگاهها، ارتباط صنعت و دانشگاه، دانشگاه مورد انتظار انقلاب.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما