loader-img
loader-img-2
بعدی
بعدی بازگشت
بعدی بازگشت

با جام های شوکران

ناشر عصر داستان

نویسنده عبدالمجید نجفی

تعداد صفحات : 252

موجودی تمام شده ؛ درصورت شارژ مجدد به من اطلاع بده notify_me

معرفی کتاب

با جام های شوکران رمانی است درباره سال های دفاع مقدس و تصویر جان های شیفته و تصور جهنم روی زمین به شکل اسارت گاه های بعثی که به قلم نویسنده به رشته تحریر در آمده است و خواننده خود در صحنه های داستان حضور دارد تا جائیکه مثل شخصیت اصلی می رزمد و می توفد، عشق می ورزد و می هراسد، زمین می خورد و بر می خیزد و می خندد.
مضمون این اثر فاخر حماسی و غنایی است و تلاش نویسنده اثر بر آن بوده است که با به تصویر کشیدن حماسه دفاع مقدس به ورطه شعارگرایی نیفتد و با مزوج کردن روح حماسه با تغزل در دام احساسات و رمانتیسم سطحی گیر نکند.
تلفیق حماسه و تغزل و انتخاب نثر مناسب با آن شاید یکی از شگردهای موفقی است که نویسنده اثر توانسته خوب از عهده آن بر آید.
نویسنده در این اثر به شیوه روایت رئالیستی یا همان مکتب واقع گرایی وفادار مانده است اما این به معنی ارائه روایتی گزارش گونه ، تخت و خسته کننده نیست.
نویسنده تلاش کرده است شخصیت های رمان او چه شخصیت اصلی و چه کاراکترهای فرعی یک بعدی و تک ساختی نباشند و بر این اساس شخصیت اصلی داستان می رزمد، می هراسد، عشق می ورزد ، درد می کشد، و در یک کلام انسان است اما انسانی که در راه آرمانش برهمه غرایز بشری فائق می آید و آئین و میهن خویش را ارج والا می نهد.
کاربر گرامی توجه داشته باشید که این بخش صرفا جهت ارائه نظر شما در رابطه با همین مطلب در نظر گرفته شده است. در صورتی که در این رابطه سوالی دارید و یا نیازمند مشاوره هستید از طریق تماس تلفنی و یا بخش مشاوره اقدام نمایید.
نام و نام خانوادگی
پست الکترونیک
نظر
کد امنیتی
شما هم می توانید گزیده انتخابی خود از کتاب را ثبت کنید.
نام و نام خانوادگی
عنوان
برگزیده
کد امنیتی
محصولات مرتبط
بازدیدهای اخیر شما